-

Klev upp 07.45 gjorde ordning barnen , sen vid 09.00 så gick vi till förskolan . Inskolningen gick si å så !! :/ Nova hon är så mycket enklare . Hon gillar verkligen att vara på förskolan , fast saknar henne när hon inte är hemma . Min prinsessa !! <3

Efter inskolningen gick vi på affären och handla , ska handla mera sen . Tungt med massa påsar å bära hela vägen hem å sen ryms de inte så många under vagnen . :p

Noel sitter å äter lunch nu , hemmagjord köttbullar , makaroner å gräddsås å mjölk till . Sen ska han ha sova lunch å jag ska tryck i mig min lunch å sen blir de lång promenad till teg !! Måste få bort lite hull ;)

Tack älskling som gav mig sovmorgon , inte varje dag man får sån lyx. Händer väldigt sällan ;) <3

Skriver mera sen !!
Puss :-*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: