DAGS FÖR LÖSENORD IGEN !!

SOM RUBRIKEN , JAG KOMMER ATT SKAFFA LÖSEN PÅ BLOGGEN IGEN . PALLAR SERIÖST INTE VISSA PERSONER SOM KOMMENTERAR OCH SEN ÄR DE LÄTTARE ATT FÅ TAG PÅ DEN SOM LÄMNAR EN KOMMENTAR . SEN SÅ KAN NI GÄRNA SKRIVA ERA NAMN OCKSÅ , HATAR NÄR FOLK INTE SKRIVER VEM DE ÄR !! BARA FEGT !!

BLIR SÅ LESS NÄR ALLA TROR ATT MAN BARA SKA SITTA HEMMA FÖR ATT MAN HAR SKAFFA BARN . DE FINNS ANDRA FÖRÄLDRAR SOM ALDRIG ÄR MED SINA BARN . MEN JAG ÄR IAF MED MINA BARN VARJE DAG , FRÅN DOM VAKNAR TILL DOM GÅR OCH LÄGGER SIG OCH ÄVEN UNDER NATTEN ÄR JAG MED DOM , SÅ SJÄLVKLART VILL JAG HITTA PÅ SAKER PÅ HELGER NÄR DOM SOVER OCH MAN HAR MÖJLIGHET TILL BARNVAKT , DE ÄR SKÖNT FÖR MIG Å FÅ KOMMA HEMMIFRÅN OCKSÅ OCH INTE BARA VARA HEMMA SOM VANLIGT !!

SÅ OM NI VILL HA LÖSEN , SÅ FÅR NI KONTAKTA MIG VIA TELEFON ELLER FACEBOOK !!
:)
FIXAR LÖSEN IMORGON !!


Therese
Postat 2013-08-12 , 17:08:32

Håller med dig! Bara för att man skaffat barn behöver man inte "sluta leva", man måste få roa sig ibland och få egentid utan att de ska ses som att man inte bryr sig om sina barn. För de gör man ju!

Jag vill ju fortsätta läsa, men jag har ju icket Facebook så jag kan kontakta dig där :)

Men skicka det gärna på mailen :)
Kram

Svar: Exakt . Men vissa är ju helt anti mot att man ska få fara ut och roa sig när man ha skaffa barn . De är ju nyttig för familjen att vara ifrån varandra också. :) Barnen ska kunna vara hos sin släkt ex farmor, farfar, mormor, morfar osv utan sina föräldrar :) Men jag tror de är den där person som kommentera tidigare är lite avis för att h*n inte har samma möjlighet som vi har :P
Absolut så skickar jag till din mail :)
Kram !
Stina Strandh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: