Dagen !

Ehm , vi klev upp 08.00 å skulle vara på förskolan innan nio . Asså galet stressad jag va .
Jag vaknade iaf av att Noel tippade sängbordet rakt mot mig , så när jag öppnade ögonen så låg bordet 1-2cm från mitt ansiktet . Han ville nog att jag skulle vakna å kliva upp . Sen va de bara å väcka min prinsessa å göra frukost å välling å klä på oss . Sen bar de i väg , jag hann faktiskt i tid . ;D

Jag har hunnit vara ute å springa på morgonen efter att jag lämnade barnen , galet skönt , så de blir en runda imorgon oxå :D

Inskolningen gick bra idag för Noel å de va skönt å höra .
Fast Nova ha de varit en dålig dag . Hon saknade mig , hon satt i sandlådan å lekte sen började hon grina å längta efter mig .. Min underbara prinsessa !!<3

Puss :-*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: