SPÅRAD KVÄLL!!

Igår for ja å grabbarna till Holmsund å partaja med underbara vänner , kan säga att kvällen spårade totalt fast satan va kul vi hade asså. :D
Sen så va de massa folk där som jag aldrig ha träffa å dom trodde inte alls att jag va 25 , typ 18-19 trodde dom att jag va , sen blev dom paff när Jessica sa att jag har 2 barn å va "platt" hahahhahaa !!!
aa asså jag ta de som en komplimang hörrni ;)
ja å jessica hittade våra stångar igår å överlycklig blev vi när vi hittade dom ;) hahaha
Tack för igår underbara ni !! <3

Idag blir de en jäkla lugn kväll med film mys å kankse nå götta till :D


Puss :-*

 


....
Postat 2013-08-11 , 20:34:56

Har du barnvakt varje helg för att dricka? Är du aldrig hemma med familjen?

Svar: Ursäkta ??? Jag är med mina barn varje dag och kväll . Sen när dom går och lägger sig och man är sugen på å göra något så har man snälla syskon som ställer upp och är barnvakt.
Bara för att man har skaffa barn så betyder de inte att man är "låst" hemma. Asså nu får ni ju för fan ge er !!! Sen att ni inte kan skriva namn är ju bara sjukt !!

Sen är vi två om barnen också , de är inte bara en !! De finns en mamma och en pappa om du inte visste de !! Sen vad jag gör på kvällarna när barnen sover är upp till mig och sen dagen efter tar jag dom själv på morgonen och resten av dagen och vi hittar på saker . Jag är hemma VARJE DAG !!

Sen när jag skaffar barnvakt betyder de inte att jag ska ut och festa , gör annat också !! ex som att vara ute och övningsköra , handla och gör andra ärenden .

Sen om jag lägger upp bilder från någon fest betyder de inte att de är samma helg.

Jag håller på och inskola min son och behöver komma från mig för att de ska gå lättare på inskolningen , han sitter mest bara i mitt knä och jag ska gå och bära på han . Så för att gör de enkelt och smidigt så är de bra att dom får komma bort från mamman som dom är med VARJE DAG !!

Den där kommentaren skulle ha gått till deras pappa istället som är väldigt sällan hemma med oss !! far på morgonen direkt han vaknar och sen kommer hem när vi sover och vill göra annat på helgerna . Så ge upp med era påhitt !!! :D

Skriv namn nästa gång , annars svarar jag inte på kommentaren . vet att du bor i sthlm!!
Tack för mig !!
Stina Strandh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: