22 Mars

Ha fått Nova i säng så nu sover hon ska passa på att sitta vid datorn lite.

Har varit på handkliniken idag och kolla fingret och allt såg bara bra ut, förutom att jag va
lite öm men de har gått över nu :) Ska få ta bort stygnen på fredag i stället när de har gått två veckor sen dom sydde. Vågade iaf se på såret idag, va inte lika äckligt som tidigare :) Nova fick följa med mig dit hon va jätte snäll medan vi va där, hon sov hela tiden och drömde och skrattade i sömn och alla som jobba där kom och titta på henne som sist. Satt och prata med sköterskan om tonåren och vi fick oss ett gott skratt :) Dom är väldigt trevlig där, men jag förstår inte varför alla som har kolla på mitt finger ha skratta åt mig, hmmm...
Har även hunnit gå en liten promenad med Nova, vi gick till ica och köpte snus och sen hem. Måste passa på medan de är fint väder.

Ikväll ha Nova bada med pappa för första gången de har aldrig blvit av tidigare för att de har
varit fullt upp varje gång när dom skulle bada, hon va väldigt nöjd när hon badade :)

Imorgon ska vi umgås med Elin på dagen, sen så kanske vi ska vara med Anna & Tindra :D
Hoppas att de är fint väder imorgon så man kan ta en promenad!

Nu blir de tv och sen sova om inte Nova vaknar och ska ha sin sista måltid för kvällen! :P

Få se om man ska till vännäs något i veckan och hälsa på på skolan, skulle ha varit dit och skrivit på nå papper så jag kan börja göra mina uppgifter.. 




Nova ha redan hitta sig en killkompis! =D
                                                                                                                                 God Natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: