En liten tripp ;)

Jag å lillasyster funderade på vad vi skulle hitta på igår, så vi for först till JLgaraget och hämtade bilbarnstolar och satte oss barnen i bilen och tog en cigg med Micke, Robin , Johannes och Bääjb. Sen for vi vidare och tanka och bestämde oss för att fara till Lycksele, så vi började köra. Vi ringer Frippe och frågar vad han gör, han va bara hemma så då bestämde vi oss för att dra till Malå ;) så vi for dit och hälsade på Frippe (storebror) , pappa och mamma-Elena och lillasyster Emilia!
Höll på att skrämma skiten ur Emilia i deras bil. La mig under en filt i baksätet och sen säger Emilia "vad har du där bak?"
Elena " jag har lärt mig en ny sak, säg hokus pokus sen drar du i filten"
Emilia gör som Elena säger och där kommer jag fram skrikandes och Emilia flög bak och skrek "STINA!!! Vad gör du här?" Hahaha

Hemvägen va mindre rolig, Lillasyster höll på att göra så jag skulle få hjärtattack innan vi skulle vara hemma. Skrämmer skiten ur mig så de slutade med att vi båda låser bildörrarna, sen va de en ren som va helt störd men vi va nog lika störda för vi tutade och gasade för att skrämma bort renen men den började typ "galoppera" ut på vägen och gick framför oss en bra bit haha helt stört ;) vi såg även en massa andra störda saker efter vägen.
Men kul hade vi under våran 44mils bilresa ;D <3

Puss :-*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: