PROMENAD

Gick på en promenad med storasyster idag till Expo för å möta upp mami där , mami hade fått två presentkort där så hjälpte henne med å hitta "lite" grejer till deras nya lägenheten . Hon kommer å få de så fint där :) Blev lite avis på hennes grejer hon köpte ;) Sen så gav jag tips om två ljusstakar å hon bytte ut ena . Värsta bra smak jag måste ha ;D haha.
Sen blev de en promenad hem också , asså jag kan lova att jag är helt slut i kropp å knopp nu . Shiit vad de ska kännas ikroppen imorgon. Blev plankan i 1min å 42sek igår , sen så ska jag göra plankan ikväll också :) Ska försöka träna lite mera å få lite bättre form än vad jag redan har asså :D asså jag har ju gått ner till den vikten jag är nöjd med så nu är de bara å sätta igång med å bilda lite muskler ;D

 
 
Puss :-*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: